Digitale werkwijze met persoonlijk contact
De Administratie Online staat voor een digitale werkwijze, dit heeft vele voordelen voor onze klanten, waaronder:
- Altijd en overal inzicht in je actuele boekhouding;
- Eenvoudig bonnen en facturen opsturen via de app en per mail;
- De opgestuurde bonnen en facturen worden snel verwerkt.
Waar we echter ook waarde aan hechten is persoonlijk contact.
We snappen dat je niet geholpen wilt worden door een robot, een vraag moet je gewoon direct kunnen stellen of, indien nodig, wil je even langs kunnen komen op kantoor. Dit is bij ons geen probleem en we helpen je uiteraard graag.
Weet je bijvoorbeeld niet helemaal zeker of je een bepaalde uitgave zakelijk kan aandragen? Bel ons direct even op en we helpen je direct verder. Vragen die we zo direct via telefoon of mail kunnen beantwoorden vallen dan ook onder de vaste maandprijs.
Pas als het echt ingewikkeldere vragen worden waar we voor moeten gaan uitzoeken of rekenen, krijg je een aparte rekening van ons. Denk dan bijvoorbeeld aan vragen als: kan ik mijn auto beter zakelijk of privé rijden?
Dit wordt echter altijd in goed overleg afgesproken en je krijgt van te voren een prijs, geen onverwachte hoge rekeningen achteraf dus!
Ontdek hoe eenvoudig het bijhouden van je boekhouding kan zijn met De Administratie Online
Wellicht staat het antwoord op je vraag al op de website, hieronder vind je meer informatie over:
Heb je een andere vraag, wellicht staat het antwoord al tussen de veel gestelde vragen of neem anders direct contact met ons op en we helpen je graag verder.
Of neem eens een kijkje in onze blog, hier plaatsen we regelmatig interessante stukken door onszelf geschreven.