085 833 6669 - Ook op Whatsapp! info@deadministratieonline.nl

Debiteurenbeheer volledig geautomatiseerd

Geautomatiseerd

Tijdbesparend

Betere resultaten

Goed overzicht

  1. Je maakt zelf in het online dashboard je verkoopfacturen aan.
  2. Deze worden automatisch per email verzonden naar de klant. (het is dus belangrijk om emailadressen te verzamelen)
  3. Als klanten niet in de door jou gekozen periode betalen wordt er automatisch een herinnering verzonden.
  4. Bepaal zelf na hoeveel herinneringen er een incassoprocess gestart wordt.

Hoe ziet zoiets eruit in afzonderlijke stappen?

debiteurenbeheer
Debiteurenbeheer

De gemiddelde resultaten nadat klanten zijn begonnen met een volledig geautomatiseerd debiteurenbeheer:

  • Eerder betalende klanten: 65% 65%
  • Minder laat-betalers 80% 80%
  • Minder incasso kosten 90% 90%
3 redenen waarom wij gebruik maken van een volledig geautomatiseerd debiteurenbeheer:

Debiteurenbeheer kost veel bedrijven veel tijd, ook ons kostte het vele uren. Nu hebben we er echter amper nog omkijken naar door het hele proces te automatiseren. Een groot voordeel is dat je zelf kan beslissen hoever je de automatisering wil laten gaan, alles automatiseren of alleen een bepaald proces.

De kosten voor het automatiseren van het debiteurenbeheer zijn laag, helemaal als je het afweegt tegen het aantal uren dat je er anders kwijt aan was. We kunnen deze uren nu steken in het verbeteren van ons bedrijf wat wij veel interessanter en leuker vinden dan het debiteurenbeheer.

De resultaten van het automatiseren van het debiteurenbeheer liegen er niet om. Ook wij waren in eerste instantie sceptisch maar voor ons heeft het zich dubbel en dwars bewezen. Klanten betalen eerder en we hebben een stuk minder incassokosten dan voordat we hier mee begonnen zijn.

Heb je vragen? Stuur ons een email via info@deadministratieonline.nl of vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met je op.

*
*
*