Veel gestelde vragen
Bekijk hieronder eens de veel gestelde vragen
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op en wij zullen je vraag snel beantwoorden.
Hoeveel wordt mijn maandbedrag?
Je maandbedrag hangt af van enkele factoren:
- Hoeveel inkoopfacturen en kostenbonnen heb je ongeveer per maand?
- Hoeveel verkoopfacturen heb je ongeveer per maand?
- Is de aangifte inkomstenbelasting voor 1 of 2 personen?
Wil je direct een offerte ontvangen en ontdekken hoeveel jouw maandbedrag zal worden? Ga dan naar de abonnementen pagina
Doen jullie alleen de administratie voor ZZP'ers?
Op het moment zijn wij vooral gefocust op ZZP’ers en eenmanszaken, dit om het voor deze groep zo goed mogelijk te kunnen regelen. Ben je geen ZZP’er maar heb je toch interesse? Neem dan even contact met ons op.
Hoe werkt het inschrijven?
Wil je graag klant worden bij De Administratie Online en ervaren hoe eenvoudig het bijhouden van een boekhouding kan zijn?
Inschrijven kan geheel online, we zullen je eerst een offerte versturen via mail, als je hier akkoord meegaat krijg je van ons een link om enkele gegevens in te vullen. Zodra je dit gedaan hebt kunnen wij je eigen administratie gaan openen, hier krijg je bericht over samen met een uitleg hoe alles werkt. Vervolgens kan je direct beginnen met het uploaden en versturen van facturen!
Hoe dien ik te betalen?
Als klant van De Administratie Online betaal je een vast bedrag per maand, dit gebeurd via automatische incasso.
Hoe werkt de app?
Via de app kan je de gehele boekhouding bijhouden vanaf je smartphone, je kunt inkoopfacturen en kostenbonnen uploaden, je actuale financiële situatie inzien en nog veel meer.
Meer uitleg over de Exact Online app.
Ontdek ook hoe eenvoudig het bijhouden van een goede boekhouding is!
Hoe werkt het online dashboard?
Het online dashboard krijg je standaard als je klant wordt bij De Administratie Online. Dit dashboard geeft een helder overzicht van de financiële situatie van je bedrijf, hier vind je altijd de laatste gegevens.
Het dashboard is helemaal gratis!. Meer informatie over het online dashboard.
Moet ik een zakelijke bankrekening openen?
Een zakelijke bankrekening is voor ons een stuk makkelijker werken, zo kunnen we bijvoorbeeld een bankkopeling leggen en dat maakt alles een stuk efficiënter. Daarnaast is het voor ons verplicht om alle transacties op een rekening te administreren. Gebruik je dus je privé rekening ook zakelijk, dan moeten wij ook al je privé transacties verwerken, een hoop extra werk en dus duurder. Daarnaast kunnen we met veel zakelijke rekeningen een bankkoppeling leggen wat vele voordelen heeft.
Hier de voordelen van een zakelijke bankrekening op een rijtje.
Wat is een bankkoppeling?
De bankkoppeling is een koppeling tussen je bankrekening en je administratie bij ons. Door de koppeling worden de mutaties van je rekening elke nacht automatisch ingelezen in je boekhouding en kunnen wij deze dus ook direct verwerken. Hierdoor is je boekhouding echt helemaal up-to-date. Wij kunnen geen betalingen doen, geld overmaken of inloggen door middel van de bankkoppeling, alleen de mutaties worden automatisch in je boekhouding bijgewerkt.