Telefoon
De Administratie Online – Klachten
Allereerst onze excuses dat je een klacht ervaart, het betreurt ons dat je niet tevreden bent. Dit mag natuurlijk niet gebeuren.
Klachten zijn voor ons ook positief en een duidelijk signaal dat blijkbaar een van onze processen niet goed loopt. Dit gaan we verbeteren.
Hoe kun je een klacht indienen?
Er zijn meerdere manieren om je klacht in te dienen, kies wat voor jou het gemakkelijkst is.
- Telefonisch via het telefoonnummer van onze externe klachtenmanager: 06 515 704 96
- Via e-mail naar klachten@deadministratie.nl
- Online via het klachtenformulier onderaan deze pagina
Wij zetten na ontvangst van uw klacht direct drie acties in werking en koppelen binnen 24 uur terug:
Onze klachtenmanager neemt je klacht in behandeling, hij zal je op de hoogte houden van je klacht en we gaan onderzoeken wat de oorzaak is en hoe we kunnen zorgen dat je klacht niet nogmaals voorkomt.
Een klacht over de afhandeling van de klacht?
Nog niet tevreden over de afhandeling? Zoek het hogerop en schrijf onze directie aan op directie@deadministratie.nl
Kom langs bij De Administratie Online:
Amsterdam:
Kantoor Amsterdam
Maassluisstraat 2
1062 GD Amsterdam
Betaald parkeren in de straat
Delft:
Kantoor Delft
Marshalllaan 2
2625 GZ Delft
Gratis parkeren bij kantoor
Houten:
Kantoor Houten
De Molen 15
3994 DA Houten
Gratis parkeren op parkeerterrein